Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

20 września 2012

Zayn Malik 2 .

Jestem ! (: Napiszę wam drugi rozdział kochani ! <3

Niall wypił kakao i gadaliście. 
Liam: A tak w ogóle to kiedy wraca Alex?
Ty: Dzisiaj w nocy powinna wrócić. - Alex była u babci w odwiedziny, w Manchesterze.  Zadzwonił twój telefon.
Ty: No Alex - powiedziałaś po czym odebrałaś.
Ty: Hej słonko! Jak tam, kiedy będziesz? - rozmawiałaś z nią. 
Ty: Dobrze, no. Paa ! - rozłączyłaś się.
Niall: No i?
Ty: Za jakieś 2 godziny powinna być. - śmialiście się wszyscy razem. Piliście kakao i rozmawialiście o jutrzejszym dniu.
Louis: Ale się szykuje impreza!
Harry: Będzie zajebiście!! - krzykną loczek. Była 9 wieczorem, poszłaś się wykąpać, wzięłaś długą gorącą kąpiel. Gdy wyszłaś na łóżku siedział Zayn, czekał na Ciebie.
Zayn: Hej misiu.
Ty: No hejj! - usiadłaś obok Malika
Zayn: Kocham Cię. Najbardziej na świecie. 
TY: Ooo, ja Ciebie też kochanie. - musnęłaś lekko jego usta.
Zayn: Już tak długo jesteśmy razem, a niedawno jeszcze byliśmy zaledwie znajomymi. Fajnie, że twoi rodzice pojechali do Polski i pozwolili Ci zostać tu, a Anglii z nami.
Ty: Tak, wspaniale. Nie spodziewałam się tego, ale Liam ich przekonał. Gdyby nie to pewnie nie bylibyśmy teraz razem.
Zayn: Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. - zaczęliście się całować. Namiętnie, zaczęłaś zdejmować z Zayna koszulkę, Zayn z Ciebie piżamkę w dzwonki świąteczne, był to prezent od Lou. Ale nagle wszystko dobiegło końca! Chłopaki wparowali do pokoju.
Chłopaki: Alex już jest!!!!! 
Louis: Emm, chyba w czymś wam przeszkodziliśmy. - powiedział pasiaty widząc was jak się ubieracie.
Ty: Aleeeeeeeeex!!!!!! - krzyknęłaś widzą swoją przyjaciółkę. Nie widziałyście się ponad miesiąc.
Alex: Trish! O matko jak się stęskniłam!
Alex: Louis! Nialler! Liam! Zayn! - przywitała wszystkich po kolei. Został jej tylko Hazza jej ukochany. Oczywiście on nie wiedział, że Alex go kocha. Nie chciała mu powiedzieć. 
Harry: Alex! Tęskniłem. - powiedział przytulając ją.
Alex: Ja za tobą też Harry. - chłopcy włączyli jakiś film, a Ty z Alex siedziałaś w sypialni twojej i Zayna. 
Ty: Dlaczego nie powiesz Harryemy?
Alex: Wiesz jak on może zareagować?! A co jeśli mnie odrzuci? Wolę nie ryzykować.
Ty: To jak sobie to wyobrażasz? A jak przyprowadzi znowu jakąś laskę do domu? Znowu zrobisz się taka wredna dla niego? On to może źle odebrać.
Alex: Tak wiem wiem. zachowałam się wtedy głupio, ale nie mogłam wytrzymać. Powiem  mu jutro, jeśli mnie odrzuci to wyjadę.
Ty: Dobra, ale obiecaj mi jedno.
Alex: Tak?
Ty: Bez względu na to czy Cię odrzuci, Ty zostaniesz ze mną!
Alex: Ale ... - przerwałaś jej.
Ty:  Nie! Nie ma żadnego ale! Jesteś moją przyjaciółką.
Zayn: Hej dziewczyny! - wszedł Malik.
Ty: Hej kotek! - pocałowałaś go.
Alex: Cześć Zayn.
Zayn: Kiedy mu powiesz Al?
Alex: Jutro. Ale jak o mnie odrzuci?
Zayn: Yyy, no właśnie. Chciałem Cię przeprosić.
Alex: Za co?
Zayn: Powiedziałem Hazzie, że zakochałaś się w niemu.
Ty: Zayn!!! Miałeś mu nie mówić!
Alex: No i co?
Zayn: Zdziwisz się! Powiedział, że on się w Tobie też ale nie wie jak Ci to wyznać boi się odrzucenia.
Alex: Och cudownie! Powiem mu jutro na pewno!
Alex: Dobra dziękuję jesteście wspaniali! - wyszła.
Ty: Ach ta moja papla!
Zayn: No musiałem, nie wytrzymałem już.
Ty: A przeprosiny? - ..........................



CDN! (: Może być . ? 
 


3 komentarze: