Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

17 września 2012

Moje początki z 1D.



Jak dzisiaj sobie pomyśle jak to było bez 1D to aż niedobrze się mi robi. Jestem Directionerką od chyba roku. Po raz pierwszy usłyszałam piosenkę WMYB na 4funtv. Wszystko dzięki mojemu bratu, no zawsze oglądałam tylko VIVĘ, a brat włączył 4funtv a tam akurat leciało WMYB. Gdy ich zobaczyłam, od razu do głowy przyszło mi The Wanted, nie wiem dlaczego. I za to co napiszę możecie mnie katować. Nie mogłam zapamiętać nazwy, i nazywałam ich The Wanted Junior. Przepraszam Boże, dlaczego ja taka głupia byłam. Ale oczywiście #NoH8 bo nie mam nic do TW fajne mają piosenki. No więc od razu spodobał mi się .................................... ZAYN! nie wiem dlaczego, być może właśnie dlatego, że lubię brunetów, ale no kurcze nie wiem. I wpisałam nazwę 1D w google, i szukałam tego pięknego bruneta, jego imiona. Znalazłam,  Zayn Malik. Od razu tona zdjęć na telefonie. Potem zaczęłam przeszukiwać youtube. Gdy jest ten moment na końcu teledysku, kamera dochodzi tylko do Louis'a i gdy po raz pierwszy oglądałam go, to mówiłam "dlaczego nie doszło do tego fajnego?!" czyli Zayna :D (+na tym foto Liam i Niall mają bardzo ciekawe miny (: )
Jestem wdzięczna bratu, że włączył 4funtv i ludziom z tej stacji za to, że puścili wtedy 1D. 
Cieszę się, że "poznałam" 1D, bo jak widzę, że kariera im idzie wspaniale, że są szczęśliwi to pojawia się uśmiech na mojej  twarzy.  Dają mi wiele radości tym co robią i jak to robią. Również moja radość tyczy się Directioners. To wspaniali ludzie. Muszę powiedzieć, że chłopaki dorobili się porządnych fanów.  Ci ludzie są niesamowici. Poznałam wiele cudownych ludzi, właśnie dzięki One Direction. Szkoda tylko, że znamy się przez internet, ale to i tak dużo, bo łączy nas coś naprawdę wielkiego rodzina! One Direction Family. Emilka <3 . Ale ludzie potrafią być okrutni. Pamiętam jak miałam bransoletki z 1D, pewna dziewczyna MOJA KOLEŻANKA Z KLASY. powiedziała mi, że jestem pojeba*a, słucham pedałów ... itd. Czasem robiło mi się źle  tego powodu, ludzie hejtowali mnie za taką rzecz!? Nic im do tego słucham kogo chcę, robię co chcę. 
Pomyślcie, dlaczego uczycie się Angielskiego? Po to by po prostu umieć czy po to by umieć dogadać się z 1D w przypadku spotkania ich? . hehe :D Ja zdecydowanie dla 1D :) Oni są dla mnie wszystkim, nie potrafię tak po prostu przestać żyć One Direction. I niektórzy przestają być Directioners bo ten czy tamten coś zrobił.  Na przykład. Afera z Zaynem i tą dziewczyną co zapraszał ją do pokoju hotelowego. Ludzie on jest dorosły! Ma prawo robić co chce, wiecie ile nastolatków robi takie rzeczy... A to, że on jest piosenkarzem nie świadczy o tym, że ma być święty. Jest jak każdy inny tylko tyle, że popularny. A jaka normalna osoba może podglądać a do tego nagrywać kogoś przez dziurkę (moje skojarzenia) od klucza?! To ona powinna być za to zjechana a nie Zayn. Przepraszam rozpisałam się nie na temat, ale ja tak zawsze mam. Na koniec powiem tylko tyle, że dziękuję za komentarze i odwiedzanie bloga. Z kim następny imagin? 


KOCHAM ONE DIRECTION!!!!!!!


2 komentarze:

  1. Jeju kochana ty moja ♥ chyba wiesz kim jestem? xd moja przygoda (skojarzenia) z 1D też rozpoczęła się WMYB tylko że na YT :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hohoh miałam podobnie tylko ja na vivie usłyszałam po raz pierwszy <3 Z LOU....proszę ładnie proszęę:3

    OdpowiedzUsuń