Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

17 września 2012

Jak zostałam Directioner.

Jak dzisiaj sobie pomyśle jak to było bez 1D to aż niedobrze się mi robi. Jestem Directionerką od chyba roku. Po raz pierwszy usłyszałam piosenkę WMYB na 4funtv. Wszystko dzięki mojemu bratu, no zawsze oglądałam tylko VIVĘ, a brat włączył 4funtv a tam akurat leciało WMYB. Gdy ich zobaczyłam, od razu do głowy przyszło mi The Wanted, nie wiem dlaczego. I za to co napiszę możecie mnie katować. Nie mogłam zapamiętać nazwy, i nazywałam ich The Wanted Junior. Przepraszam Boże, dlaczego ja taka głupia byłam. Ale oczywiście #NoH8 bo nie mam nic do TW fajne mają piosenki. No więc od razu spodobał mi się .................................... ZAYN! nie wiem dlaczego, być może właśnie dlatego, że lubię brunetów, ale no kurcze nie wiem. I wpisałam nazwę 1D w google, i szukałam tego pięknego bruneta, jego imiona. Znalazłam, nijaki Zayn Malik. Od razu tona zdjęć na telefonie. Potem zaczęłam przeszukiwać youtube. Gdy jest ten moment na końcu teledysku WMYB. To i kamera dochodzi do Harry'ego i na Louis'owi się zatrzymuje to gdy po raz pierwszy widziałam teledysk mówiłam "dlaczego nie doszło do tego fajnego" czyli Zayna :D (+ Liam i Nialler mają bardzo ciekawe miny na tym foto :D)
No więc jestem strasznie zadowolona i wdzięczna bratu za to, że włączył 4funtv, i oczywiście 4fyntv bo właśnie wtedy puścili piosenkę 1D.  

1 komentarz:

  1. haha ja mialam podobnie tylko ze kolezanka mi na YT pokazala WMYB i tez spodobal mi się Zayn najbardziej bo lubię brunetów, mulatów z brązowymi oczami *.* i tez tak się zaczeło. Teraz jestem ich wielką fanką kocham ich za to ze są takimi kochanymi wariatami ;*** ;DDDDDD

    OdpowiedzUsuń