Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

27 sierpnia 2012

Zayn Malik.

Jesteś dziewczyną Zayna. Maja koncert w Polsce. Czekasz za kulisami. Patrzysz na nich i myślisz sobie, że nigdzie nie czują się tak dobrze jak na scenie. Tam są sobą, spełniają swoje marzenia, uszczęśliwiają tak wiele ludzi. Przyszła pora na pytania od fanów. Gdy padło pytanie, aby chłopaki powiedzieli imiona swoich dziewczyn o ile je mają zaniemówiłaś. Nie wiedziałaś co zrobi Malik. Liam powiedział " Danielle, kocham ją!" Louis, " Eleanor, jest wspaniała!" Zayn zerknął na Ciebie i się uśmiechną, po czym powiedział " [t.i] jest niesamowita i jest tu z nami!" Zamilkła cisza. 
Zayn: [t.i] chodź do nas! - pokiwałaś przecząco głową, ale wyszłaś. Ludzie zaczęli klaskać.
Zayn: [t.i[ No więc to jest [t.i] i proszę was abyście ją zaakceptowali, ona mnie uszczęśliwia i jest dla mnie wszystkim.
Louis: Jeżeli chcecie by ta piękna dziewczyna naszego Zayna została z nami zróbcie hałaaaaaas!!!! - Ludzie tak zrobili, chcieli abym została. Directioners są cudowni. 
Liam: Może coś powiesz?! - Zayn dał Ci  mikrofon i posłał uśmiech.
Ty: Chciałam powiedzieć dziewczyny, że nie zabiorę wam Zayna, będę się nim z wami dzielić bo wiem jak bardzo go kochacie. Wiem, bo sama jestem Directionerką. Po prostu kochajcie go tak jak zawsze. Pewnie będziecie mnie hetować. Ale mam nadzieję, że chociaż kilka Directionmers mnie zaakceptuje. Jesteście wspaniali. Bawcie się dobrze. - oddałaś mikrofon Zaynowi a ten pocałował Cię dyskretnie w policzek. Chłopaki nadal odpowiadali na pytania a ty siedziałaś na schodzie gdzie wchodzi się do Josh'a. Gdy pytania dobiegły końca, następną piosenką było Moments - twoja ulubiona. 
Zayn: Moments chciałem zadedykować mojej ukochanej! Jesteś cudowna. - odwrócił się do Ciebie, podbiegł i pocałował. Na co chłopaki zrobili "UUuuuu ... !" Tak jak Direcioners. Gdy zaczęli śpiewać byli w około połowie piosenki wzruszyłaś się. Było cudownie. Po koncercie Zayn powiedział jeszcze kilka słów o tym, że prawdziwi Directioners będą się cieszyć z jego szczęścia i nie będą Cię hejtować. Po koncercie, gadaliście jeszcze z chłopakami. Potem postanowiłaś oprowadzić Zayna po Warszawie gdzie byliście . Była Zima i Boże Narodzenie więc stolica wyglądała wspaniale. 



może być . ? 

1 komentarz: