Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

27 sierpnia 2012

Od Weroniki. Liam Payne

Imagin od Weroniki :)) . 
LIAM PAYNE <3

Mieszkasz z chłopakami z 1D bo jesteś kuzynką Lu. Zawsze wstajesz jako pierwsza zazwyczaj o 10.00 ale dzisiaj nie mogłaś spać i zeszłaś na dół do kuchni o 3.00 nad ranem napić się soku i posiedzieć w kuchni i pomyśleć. Gdy byłaś na dole bardzo się zdziwiłaś bo przy stole siedział Liam, któremu spływała po policzku łza  i patrzył się na twoje zdjęcie które trzymał w ręku na szczęście cię nie zauważył więc schowałaś się za ścianą, żeby słyszeć co on mówi
L: Kocham Cię ! *mówił do zdjęcia* Czemu ja jestem takim tchórzem i nie mogę ci tego powiedzieć prosto w    twarz ?! *wciąż mówił do zdjęcia* Ty na pewno nic do mnie nie czujesz poza koleżeństwem albo przyjaźnią
Ty: Skąd wiesz ?! *wyszłaś zza ściany*
L: (T.I.) Skąd ty się tu wzięłaś ?
Ty: Nieważne. Czemu ty myślisz, że ja nic do ciebie nie czuje ?
L: Sam nie wiem bo . . . bo . . .
przerwałaś jego słowną męczarnie całując go namiętnie, a następnie Liam to odwzajemnił miałaś stado motyli w brzuchu byłaś pewna, że to jest ten jedyny. On też tak myślał kiedy oderwaliście się od siebie spojrzeliście sobie głęboko w oczy, że aż widzieliście siebie samych powiedziałaś tylko, a może aż
Ty: Kocham Cię !
L: Ja ciebie też !
No i znowu zaczęliście się całować Liam wziął cię na ręce i poszliście na górę do sypialni (. . .) Zasnęliście w siebie wtuleni. Rano już każdy wiedział, że jesteście razem gratulowali wam i życzyli jak najlepiej. :*\

Jest baaaaardzo ładny. :))) . Mi się spodobał.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz