Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

27 sierpnia 2012

Imagin od Emilii Kobus. Niall Horan

Jeśli chcecie możecie mi wysyłać swoje imaginy którymi chcecie się podzielić na konto na FB lub TT.
Imagin jest piękny Emilko :) Co sądzicie ? Mi się baaadzo podoba :) <3

Podarowałeś mi swoje serce...ale Cię nie ma...Oddałeś swoje serce bym mogła żyć...Codziennie płaczę, nie mogę się skupić. To dzięki Tobie żyję. Nadal pamiętam twoje słowa: (t.i) przyżeknij mi że jeżeli mnie nie będzie, ty będziesz szczęśliwa, będziesz żyć dalej.Przyżeknij to w imię naszej miłości.
Złożyłam tę obietnicę nie wiedząc co ona dokładnie znaczy. jednak dzień później, dzień po mojej operacji zrozumiałam. Oddałeś swoje serce, bo moje było chore. Bym ja, zwykła fanka, która tak namieszała w Twoim życiu, mogła żyć.
Wiele razy, mój kochany, myślałam nad tym...
Co z tego że żyję gdy Ciebie nie ma? Moje życie nie ma sensu. Wspomnienia , wspólne spędzone chwile.
Ten rok był okropny, najgorszy bo Ciebie już nie ma tak długo ze mną. Tak długo...
Postanowiłam. To będzie mój ostatni posiłek, ostatnie słowo, ostatnia myśl.
Zjadłam twoje ulubione danie, założyłam twoją koszulę. Włączylam "Moments", ta historia jest również naszą historią.
Chwyciłam żyletkę, na swoim nadgarstku wyryłam "I love you"...Krew lała się z ran, bolało, ale nie tak bardzo jak cierpiała moja dusza. Ta pustka, to uczucie ze straciłam część siebie.
W końcu nadeszła twoja solówka, zaczęłam płakać jeszcze bardziej...
Otworzyłam butelkę z wódką, na dłoń wysypałam z kilkadziesiąt tabletek. Połknęłam je, popijając gorzką, palącą cieczą.
Położyłam się na podłodze, obok mnie twoje zdjęcie. Palące się świeczki...
-Wybacz Niall...nie mogę, yo zbyt trudne. Nie mogę być bez bez Ciebie.
Pocałowałam twoje zdjęcie.Mój oddech stawał się coraz płytszy, serce coraz wolniej biło.
W głowie miałam tylko jedną myśl. Dołączenie do Ciebie.
Przeszedł mnie dreszcz, widziałam ciemność przed oczami. Powoli zasypiałam w sen z którego nie miałam się już obudzić.
-Kocham Cię Niall.
-Ja też Cię kocham, skarbie.
nie byłam pewna czy to co słyszę jest prawdziwe, jednak czułam jego obecność tu.
Umarłam. Świeczki zgasły, gdy to się stało, silny podmuch wiatru je zgasił.
Widzę biały tunel, a na końcu ty. Dochodzę do Ciebie.
-Chciałem byś żyła- powiedziałeś ze swoim pięknym Irlandzkim akcentem.
-Nie mogłam, nie bez Ciebie.
-kocham Cię (i.t)-uśmiechnął się, pokazując swoje piękne zęby w aparacie.
Nasze usta spczeły w pocałunku, teraz będziemy już na zawsze razem.
Moje ciało odnalazła moja przyjaciółka (i.t.p).
Pochowali mnie razem z Tobą.
Na nagrobku wygrawerowano "Oddał jej swoje serce, teraz są razem,tam na górze"

Autor: Emila Kobus

TT Emilki:



1 komentarz:

  1. Świetny. Wysłałam Ci z Liamem :) Napisz tylko, że od Weroniki bo nie chcę być potem cała w hejtach, bo ten imagin nie jest fajny.

    OdpowiedzUsuń