Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

26 sierpnia 2012

Witam + imagin z Lou :)

Witam serdecznie na moim blogu! Jestem Justyna. Blog będzie z imaginami. Będziecie pisać komentarze, z kim chcecie i jakie imaginy. Np. Smutne, wesołe itd. (+18 też:)) . Zapraszajcie znajomych. :D . na początek imagin z Lou . :) 

Jesteście małżeństwem z Lou już od 6 lat. Układa wam się wspaniale, macie córeczkę o imieniu Danielle, po cioci. Bardzo kochacie małą, następne dziecko planujecie dopiero za rok, chcecie mieć troje dzieci.Dan ma 5 lat. Pewnego dnia gdy wspominacie dawne czasy.
Dan: Mamusiu, tatusiu jak się poznaliście? - zapytała mała.
Lou: No cóż kochanie, to jest naprawdę wspaniała historia. Bo jak wiesz z wójkami Zaynem, Liamem, Harrym i Niallem mieliśmy zespół, a twoja mama była wieeeelką fakną. Był to koncert we Warszawie stolicy Polski (teraz mieszkacie w Londynie) i twoja mama tam była, gdy po koncercie rozdawaliśmy autografy, mama nie dostała się do nas bo było bardzo dużo fanów, stała smutna w deszczu, już po podpisywaniu i zauważył ją wójek Zayn. Poszedł do niej porozmawiał i dał autograf, wójek zakochał się w mamie od pierwszego wejżenia. Po pierwszym spotkaniu spotykli się ciągle, wymienili się numerami. Ale niestety nadszedł dzień wylotu do Londynu...
Dan: Ale tato! Dlaczego wójek Zayn nie był z mamą?
Lou: Słuchaj dalej malutka. No i kilka dni przed wylotem Zayn przedstawił nam mamę, gdy ją zobaczyłem wiedziałek, że to ta jedyna, kobieta z którą chcę być do końca życia. Ale nie mogłem nic zrobić bo była dziewczyną wójka. Gdy wylecieliśmy do Londynu wójek poznał nową dziewczynę ciocię Perrie, i niestety ablo stety rozstał się z mamą po czym ona się załamała, bo bardzo kochała wójka. Gdy do niej zadzwoniłem aby pogadać ona ciągle płakała pomyślałem, że wpadnę do niej na kilka dni bo mieliśmy wolne. No i gdy już byłem w Polsce powiedziałem jej o tym, że ... kocham ją. Mamusia wyznała mi to samo. 
Dan: Ale wójcio się nie pogniewał?
Lou: Haha, nie nie obraził się, bo wiedział, że się kochamy. Byliśmy ze sobą jakieś 3 lata, po czym wzieliśmy ślub mama urodziła Ciebie no i jesteśmy, i się kochamy.
Ty: Tak, to było serio zwariowane.
Dan: A mamusiu kochasz wójka Zayna?
Ty: Tak kochm go bo jest moim przyjacielem, ale i tak najbardziej na świecie kocham Ciebie i tatusia. 
Dan: Ja was też kocham. - mała podeszła do was i przytuliliście się.
Dan: A skąd ja się wzięłam?
Lou:YYy, no z brzuszka mamy.
Dan: Ale jak ię tam znalazłam?
Ty: Danielle kochanie, wiesz to trochę skomplikowane. Wzięłaś się z miłości mamy i taty.
Dan: Czyli kochacie się tak bardzo, że urodziłaś mnie?
Ty: No .. tak:)
Lou: Hahahaaha!!
Ty: Louis! Ciii.. - śmialiście się, mała poszła spać a wy oglądaliście film romantyczny.


Może być . ? :)

3 komentarze:

  1. 1. imagin bardzoo fajny ;3
    2. zmień proszę kolor tła, bo DO DUPY SIĘ CZYTA!
    3. *wujek :)
    4. literówki <3
    5. pozdrawiam ; ** i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. "A skąd ja się wzięłam?", "Danielle kochanie, wiesz to trochę skomplikowane. Wzięłaś się z miłości mamy i taty." haha dobry tekst :3 boski imagin. :D czekam na imagina z Zayn'em ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahaha !!!!! WITAMY!

    OdpowiedzUsuń