Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

29 października 2012

Krótkie imaginy + zdjęcia

W grudniu 10, mija rok od kiedy jestem Directionerką.  przez to czuję się, że jestem dla chłopaków ważna, każda Directioners jest dla nich jak jedyna, to jest wspaniałe uczucie. Myślę, że zrobię sobie jakby małą rocznicę :D 



jesteś w sklepie. chcesz kupić sobie perfumy .
z: błagam cię kochanie,
ty: no ale które ?
z: jak to ?
*le wacha*
z: one sa fu..
ty: jak to?
z: bo ja cię kocham najbardziej w moich i w dodatku kiedy masz na sobie moją bluzę
ty: serio? awwwwww
z: no kocie
ty: awwwwww
z:awwww
dziecko przechodzace : ewww moge rzygać? 


Fan:Wczoraj miałeś cały dzień wolny,jak go spędziłeś? Zayn: Em.. No chyba wiesz. Niall:On chciał powiedzieć że ruchał się z [T.I.]

Fan: Najdziwniejsza para jaką znasz to ? Liam: [T.I.] i Zayn , tylko oni potrafią ruchać się 6483294727503 razy
  
kol.dzwoni do cb*K:Czemu nie ma cb w szkole?Ty:Za dwa dni mam okres,mój chłopak z tych"ostatków"korzysta Zayn:Kochanie,pora na sex



Ty: Zimno mi Harry:Zaraz cię ogrzeje *5 minut później przychodzi do ciebie do łóżka nagi Harry*


* Chcesz otworzyć drzwi kluczami, gdy Niall ci je zabiera  Ty: Oddawaj to! N: Jak chcesz to weź je sobie sama* wrzuca je do bokserek*


 Ty: Zrobiłabym komuś . . . Zayn: Trzepanko? Harry: Loda? Liam: Romantyczną kolację bez łyżek? Lou: Kevina? Niall: Kanapke? Ty: żyje z debilami -.-

śpiewasz sb pod prysznicem* Ty: ".. a w myślach chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie ... " *wbiega do cb Hazza* H:ruchamy się?

Ty: Niall, ile to jest 6 + 9 Niall: 69, [T.I.] zadawaj mi coś trudniejszego. Ty: Nic Ci to nie mówi? Niall:Co? Ty: Niall! Niall: Aaaa .. let's go crazy crazy crazy .. !

 Ty: Jestem brzydka Louis: Haha, ostatni raz tak się uśmiałem jak Kevin na ciebie nasrał !

Fan: Jesteś brzydka Ty: Twoje zdanie tak mnie jebie, że aż zaraz dojdę. Harry: Ona dochodzi tylko ze mną ,więc wara od niej kochany

*sprzątasz w bieliźnie mieszkanie*Ty: Nie podniecaj się tak bo zaraz ci gacie spadną Harry: spoko, specjalnie dzisiaj nie założyłem

 Fan: Niall, w skali od 0 do 10, na ile kochasz [T.I.] Niall: 69

 Ty: Kochanie, tej nocy będziemy robić coś, czego nie wolno! Louis: Wpuścimy Kevina do naszego pokoju? Ty: Żyję z debilem

Zayn chce ci wyznać miłość* Z: No widzisz...no bo ty i ja...no wiesz.. Niall:on po prostu chce ci powiedzieć że jesteś niezłą dupą

*Harry z tobą zerwał* H:Przepraszam tak będzie lepiej Ty: Tak zgadzam się *płaczesz* H:Kochanie płaczesz? Ty: Nie, kroje cebulę!!!! Harry: O już myślałem,że płaczesz, miłego krojenia. 

Nie pomyślcie o mnie, że jestem jakimś zboczeńcem bo piszę takie imaginy, tak jakoś po prostu mi się napisało :DD 

+ Tego imagina z zerwaniem Perrie i Zayna napiszę być może jutro :D Z dedykacją dla Dominiki bo bardzo prosiła. 



Pocięte i brudne ręce Zayna :D oraz jego nowy tattoo 
 

Może być . ?
 



4 komentarze:

  1. Hahahhhhhhahah :D Nie no, zboczona?! taak! Ale NIE ZBOCZONA DZIEWCZYNA TO NIEEE DZIEWCZYNA ! Świwtne, zdjęcia są prześliczne, i ten gif Bad Boy'a! Aww :* Dziękuję, że napiszesz tego z Perrie.
    Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ! Najlepszy Niall i 69 :D Świetny będzie z Peroldą ... nienawidzę tej su*i!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahahahaha żyję z Debilami <3
    Boskieeee więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko! Ale sie osmialam! Hahah :) Najbardziej lubie: Ty: Zrobiłabym komuś . . . Zayn:
    Trzepanko? Harry: Loda? Liam:
    Romantyczną kolację bez łyżek? Lou:
    Kevina? Niall: Kanapke? Ty: żyje z
    debilami -.-


    Hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń