Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

10 października 2012

Zayn Malik ciąg dalszy ...

... Do drzwi ktoś zapukał, poszłaś otworzyć to był listonosz.
Listonosz: Witam! 
Ty: Dzień Dobry! Co Pan dziś dla nas ma? - zapytałaś z uśmiechem.
L: 30 listów dla chłopaków i oczywiście gazeta. Do zobaczenia!
Ty: Dziękuję! - weszłaś do salonu ku reszcie. 
Ty: Chłopaki macie masę listów od fanek.
Harry: Daj, idę schować do lodówki.
Liam: Nie przeczytamy?
Harry: Przeczytamy ale kiedy indziej.
Niall:Jest gazeta?
Ty: No.
Louis: Pokaż. - Louis wziął gazetę  ty poszłaś do ubikacji. 
~Oczami Lou~
Lou: Chłopaki patrzcie! (czytał artykuł) "Emma - była dziewczyna Zayna Malika z 1D. Była niedawno widziana przed domem chłopaków, paląc papierosa, spoglądała na swoją tapetę ze łzami w oczach. Na tapecie ma ZAYNA!! Jaki był powód ich rozstania?! Perrie Edwards? Ale mamy nadzieje, że jej przyjaźń z Zaynem się nie zakończy na zawsze, byli wzorem dla wielu par. Być może musieli sobie zrobić przerwę, życzymy im szczęścia! "
Harry: Wow!
Liam: Zayn? - Liam spojrzał na Zayna bo ten płakał.
Louis: Ejj, Zayn no nie płacz. W ogóle dlaczego płaczesz?
Zayn: Ja za nią tęsknię.
Niall: Ale ona jest w łazience.
Harry: NIALL!!!
Liam: To Ty Zayn zawaliłeś sprawę. 
Louis: Jak mogłeś jej powiedzieć takie słowa, jeszcze prosto w twarz. To jest nienormalne!
Zayn: Bylem pijany ... 
Liam: To nie jest wytłumaczenie. A co z Perrie? Dlaczego się z nią nadal spotykasz?
Zayn: Boo ... Bo! Sam nie wiem.
Niall: Zayn! Kochasz Emmę?
Zayn: Tak, ale ... - Emma wyszła z łazienki. 
~Oczami Emmy~
Gdy wyszłam Zayn był zapłakany, wszyscy mieli jakieś dziwne miny.
Ty: Chłopaki ci jest?
Liam: Nie nic.
Ty: Chłopaki!!
Louis: Zostawiamy was samych.
Ty: Ale .. 
Niall: Nie! - przerwał. 
Harry: Spokojnie. - chłopaki poszli na górę a T zostałaś z zapłakanym Zaynem.  Czułaś się dziwnie, nie wiedziałaś dlaczego on płacze, chciałaś podejść i go przytulić, ale nie mogłaś nie chciałaś. 
Zayn: Emma? - zapytał ocierając łzy.
Zayn: Ja wiem, że jestem największym idiotą na świecie, ale wiesz co alkohol robi z ludźmi, nie wiesz co mówisz i w ogóle ...
Ty: Zayn! Po alkoholu ludzie mówią podobno prawdę. - podniosłaś jedną brew do góry.
Zayn: Posłuchaj mnie. Ja nie wiedziałem co robię, byłem nieprzytomny, dosłownie. Wiesz, że Cię kocham. Jesteś dla mnie wszystkim.
Ty: A Perrie?
Zayn: To już rozdział dawno zamknięty. Moje życie teraz tylko jest u twojego boku. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie Emma. 
TY: Ale ja się boję, że kiedyś ... zranisz mnie ponownie. Ciągle jeździcie po świecie, spotykacie masę ładnych fanek, a co jeśli któraś Cię oczaruję i mnie zdradzisz, Zayn ja wtedy sobie nie dam rady.
Zayn: Ale tak nie będzie! Nigdy! Są piękne, ale Ty najpiękniejsza na świecie.
Ty: Zayn, ale ja .... nie wiem co mam robić.
Zayn: Kochanie. Kochasz mnie? 
Ty: No kocham idioto ale jak mogłeś to zrobić?! Te słowa one mnie mocno zraniły! - wybuchłaś płaczem, wtuliłaś się w Zayna. Wspaniałe uczucie, tego Ci brakowało, czułaś się przy niemu bezpiecznie, kochasz go najbardziej na świecie. 
Zayn: Kocham Cię skarbie.
Ty: Ja Ciebie też Zayn. - pocałowałaś go, poczułaś  się jak nowo narodzona. Twoje złamane serce zostało odbudowane. 
Zayn: Przepraszam kochanie. 
Ty: Przeprosiny przyjęte, ale obiecaj, że już nigdy nie będę musiała przez Ciebie cierpieć.
Zayn: Obiecuję, będę traktował Cię jak najlepiej będę potrafił. - chłopaki zlecieli po schodach jak opętani i zaczęli nas przytulać.
Liam: No wreszcie!
Harry: Ludzie ile można?!
Louis: Nasze zakochańce!
Niall: Zjadłbym coś.
Zayn: Niall! Haha!
~2 lata później~
Jesteście nadal razem Ty, i Zayn. Twoje życie teraz wygląda idealnie, za 3 miesiące spodziewacie się córeczki.  Chcecie nazwać ją Alice.



Taki krótki, ale jest. Może być . ? To oczywiście nie jest imagin w którym obrażam Perrie czy coś, tylko jak z Zaynem to i Perrie musi być. PODOBA SIĘ ??!!! :D:D:D:D:D

4 komentarze:

  1. yy, jedno pytanie: czemu Harry włożył listy do lodówki?! O_o ale tak to megazajebistozakurwisty<33 XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już ten imagin ale gdzie indziej

    OdpowiedzUsuń