Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

02 marca 2013

Imagin: Zayn ♥

Jesteś z Zaynem od 4 lat. Jesteś w nim zakochana po uszy. Kochacie się bezgranicznie!

Zayn Jest jest w studio nagraniowym. Siedzisz w salonie i oglądasz jakiś nudny film. Od kilku dni nie czułaś się zbyt dobrze. Ciągle wymiotowałaś i słabłaś, bałaś się, że to serce płata Ci takie figle, bo jak byłaś mała to miałaś z nim problemy. 
Wysłałaś Zaynowi sms-a, że pójdziesz do doktora, bo źle się czujesz, chciał abyś zaczekała na niego, ale Ty poszłaś sama. 

* U doktora * 
D: Co Pani dokładnie dolega?
Ty: No mam straszliwe mdłości, wymiotuję i słabnę Panie Doktorze. 
D: No cóż, zbadałem Panią i nie sądzę, że to serce. Moim zdaniem to może być ... ciąża.
Ty: Cża? - ucieszyłaś się na te słowa.
D: Ale to nie jest pewne, to są moje przypuszczenia musi się Pani udać do ginekologa. 
Ty: Dobrze, bardzo dziękuję. Do widzenia!  - od razu poszłaś tam gdzie pokierował Cię doktor. Nie mogłaś uwierzyć w to co sie właśnie wydarzyło!! 


* W domu * 
Czekasz zestresowana na Zayna, który ma być za 10 minut. Usłyszałaś, że ktoś wszedł do domu.
Zayn: Kochanie już jestem!
Ty: Jestem w salonie kotku! - Zayn uśmiechnięty usiadł obok Ciebie mocno Cię przytulił i pocałował.  
Zayn: Co się stało? Dlaczego jesteś smutna?
Ty: Muszę Ci coś powiedzieć ...
Zayn: Taaak? - zapytał zestresowany. 
TY: Zayn ja .. nie wiem jak na to zareagujesz ale jestem w ciąży! - źrenice Zayna zrobiły się ogromne!
Zayn: Co?! Jak mogłaś?! Kiedy?! Z kim?! Nienawidze Cię!
TY: z rąbniętym  Malikiem!
Zayn: Zabiję drania! yym ... Oł! aaaaaaaaaa!!! Będę ojcem!!!! aaaa! Kocham Cię skarbie! Naprawdę?! 
Ty: Nie no top był żart wiesz! Idioto to pewnie, że naprawdę! Byłam dziś u ginekologa, no i się dowiedziałam, że jestem w 4 tygodniu ciąży. 
Zayn: To cudownie misiu! Przepraszam Cię bardzo za to!! A chłopiec czy dziewczynka!?
Ty: Zayn ... wariacie!  No teraz się tego nie dowiemy. 
Zayn: yyy?
Ty: Zayn! Teraz to jest taki orzeszek!
Zayn: Kocham CIę! Kocham Cię! Kocham ... was! - Zayn mocno Cię przytulił, kochałaś tego idiotę! Był niesamowity!

Nie mogłaś uwierzyć w to, że masz pod sercem małego człowieczka! Za 9 miesięcy urodzisz dziecko! Będziecie najlepszymi rodzicami pod słońcem. 

(...)
Jesteś w 6 miesiącu. Chłopaki specjalnie przełożyli trasę, aby móc Ci pomóc. Zayn bardzo o Ciebie dba, nie pozwala Ci nic robić. Twoim zdaniem jest trochę napiekuńczy, no ale to jest słoodkie! Chłopaki także wam pomagają, możesz też liczyć na pomoc ze strony Danielle i Eleanor. Wiecie już, że to będzie chłopiec, Zayn jest bardzo z tego dumny!

      
Może być? :D .   

3 komentarze:

  1. Słodkooo *.*
    Napisz jakieś opowiadanie z harrym, proszz ^.^
    / Mrs. MALIK

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zayn: Zabiję drania! yym ... Oł! aaaaaaaaaa!!! Będę ojcem!!!! aaaa! Kocham Cię skarbie! Naprawdę?! "
    hahhahhaha kocham Cię <3
    Boskie, oby tak dalej, tylko żeby były dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn: Zabiję drania! yym ... Oł! aaaaaaaaaa!!! Będę ojcem!!!! aaaa! Kocham Cię skarbie! Naprawdę?! "
    hahhahhaha kocham Cię <3
    Boskie, oby tak dalej, tylko zakonczenie gdzie dzidzia ? :(

    OdpowiedzUsuń