Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

26 lutego 2013

opowiadanie 9# "On po prostu nie miał sensu ... gdy dwojga ludzi się nie kocha to nie potrzebnie jest być ze sobą na siłę. A moje serce należy do kogoś innego. Za brdzo się kochamy aby móc żyć z daleka od siebie. "

Zayn: Tak wiem kochanie .. ale to jest trudne, bardzo trudne. 
Ty: Ja CIę rozumiem, mi też jest z tym źle. Ale najważniejsze jest to, że się kochamy. No bo popatrz! Przez to nasz związek stanie się jeszcze silniejszy! 
Zayn: No może i jakiś plus jest. Ale i tak dłużej niż te 3 dni nie pociągnę tego gówna. 
Ty: Kocham Cię misiu ... - pocałowaliście się, nagle do domu ktoś  wszedł. Był to manager. 
M: Zayn! London już musi iść do domu , W grafiku jest wyraźnie napisane że teraz masz iść z Perrie na jej próbę! 
Zayn: Ale nawet nie spędziliśmy ze sobą godziny do cholery!
Ty: Zayn .. spokojnie kotku .. - próbowałaś go uspokoić, bo wiedziałaś że kłótnia z tym gościm to nie jest najlepsze rozwiązanie.    
M: Słuchaj gwiazdorku ... Ale w końcu się dostosujesz albo wylatujecie! Nie zapominaj, że to dzięki Modest zaszliście tak daleko! 
Zayn: No dobra ... przepraszam. London skarbie wybacz mi.
Ty: Ale ja się nie gniewam misiu, to nie jest twoja wina! Dobra ja już pójdę, do zobacznia skarbie! Kocham Cię! - jeszcze raz się pocałowaliście,gdy wychodziłaś Zayn cicho wyszeptał "Kocham Cię". 

* 3 dni później! * 
Dzisiaj! To już dzisiaj twoje życie wróci do normy
Dziś w wywiadzie w BBC Radio 1, Zayn ma ogłosić, że związek z Perrie nie miał sensu, bo nadal Cię kochał. 
Wywiad jest o 12, jest godzina 9. Musisz się przygotować, bo chciałaś iść tam z Zaynem. Ooczywiście Little Mix też tam będzie. 
Zjadłaś śniadanie i poszłaś się uszykować. Ubrałas się w tooo. Włosy rozpuściłaś, zrobiłaś lekki make-up. 
Byłą już 11, postanowiłaś juz wyjść do Zayna. Dzissiaj już mogliście się normalnie zachowywać. Przywitałaś się z chłopakami i z swoim Malikiem.
Liam: Ja uważam, że ten ich pomysł to była porażka na całej linii! Jak można coś takiego zrobić parze?!
Louis: No ludzie! Cholera jasna! 
Niall: Teraz widać, że jesteście naprawdę w sobie zakochani! 
Harry: Przetrwać takie gówno! Szacun ludzie! No i wytrzymać tyle czasu bez sek ... - przerwałaś mu.
Ty: Tak Harry dziękujemy za troskę! Zboczeńcu! 
Harry: No co?! Tooo jest godne podziwu!
Liam: Dobra wchodzimy! - cmoknęłaś Zayna w policzke i usiadłaś na kulisami. Miałaś wspaniałe widoki! Chłopaki od tyłu :) 
Reporter: Zayn podobno chciałeś na początku przekazać nam ważną wiadomość? 
Zayn: Tak tak dokładnie.
R: A mianowicie?
Zayn: No więc tak! Mój związek z Perrie Edwards ... zakończył się! On po prostu nie miał sensu ... gdy dwojga ludzi się nie kocha to nie potrzebnie jest być ze sobą na siłę. A  moje serce należy do kogoś innego.  Za brdzo się kochamy aby móc żyć z daleka od siebie. 
R: A o kim mówisz Zayn?
Zayn: No oczywiście o mojej najpiękniejszej London!  To ona mnie rozumie i wspiera najlepiej jak potrafi. To jest dwoma słowami ta jedyna! Kocham ją i chcę być z nią do końca .. swojego życia.
R: A co z fanami? Jak oni na to zareagują?
Zayn: Ci prawdziwi czyli Directioners, zaakceptują ją, bo dla nich będzie się liczyć moje szczęście! Kocham moje dziewczyny najbardziej na świecie, ale London jest po prostu w moim sercu i zawsze tam będzie, więc muszą się pogodzić z tym że połowa mojego serca należy do London. I proszę was kochani! Nie hejtujcie jej dlatego, że jest moją dziewczyną. Bo dla niej jesteście równie ważni co i dla mnie, chce abym was dalej tak samo uszczęśliwiał. Raniąc ją ranicie też mnie. Jeśli mnie kochacie tak mocno jak myśle, to ją zaakceptujecie. 

Po słowach Zayna zaczęłaś płakać ... ze szczęścia! Byłaś najszczęśliwszą dziewczyną na świecie!
Wywiad trwał jeszcze jakiś 15 minut. Gdy chłopaki skończyli, wywiad zaczęły LM. Zostaliście za kulisami. Temat znowu potoczył się w kierunku Ciebie. 
R: Perrie! Co myślisz o waszym rozstaniu z Zaynem?    
Perrie: Hym!   To była jedna wielka pomyłka! Nie jest mnie godzien! Byłąm głupia chodząc z nim! On i London są siebie warci!
Wy tylko się z tego śmialiście! Postanowiliście sobie póścić to koło dupy za przeproszeniem.

I tak dzięki tej całej sprawie wasz związek stał się silniejszy. Zdaliście sobie sprawę z tego jak mocno się kochacie! Ciebie Directioners szybko pokochały! Z Zaynem układa CI się idealnie! One Direction dalej osiąga sukcesy i zawsze trzyma się razem!  A Perrie ... Perrie gdzieś wsiąkła! :)


KONIEC :DDD . :)
Może być .?              

4 komentarze:

  1. To, to to juz koniec opowiadania?!
    ;( noo wez
    to chociaz jakies nowe napisz moze z harrym?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie czesciowe , rozwiniete , smieszne , fajne , jednym slowem supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer . ! :D xd

    OdpowiedzUsuń