Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

25 lutego 2013

Opowiadanie 8#''Czujesz, że oddalacie się od siebie''

Przepraszam że nie pisałam ale nie miałam kiedy :( teraz już mam laptopa (był zepsuty) to bd pisać :D <3


Jest grudzień, chłopaki mają teraz 2 miesiące wolnego. 
Sprawy nabierają tępa. Od tego "genialnego" pomysłu Modest prawie w ogóle się nie widujecie, może jakieś 3-4 razy W MIESIĄCU! Czujesz, że oddalacie się od siebie. Jest Ci ciężko, ale Zayn też nie ma łatwo, ciągle musi się obściskiwać i udawać szczęśliwego oraz zakochanego w .. niej! Jeszcze tylko kilka dni.
Dziś możecie się spotkać, managerowie pozwalają wam na spotkania tylko u Zayna w domu. 

Ubrałaś to i wyszłaś z domu, był wieczór więc na ulicach Londynu nie było zbyt tłoczno. Szłaś dość szybkim krokiem. Po kilku minutach byłaś na miejscu, twarz miałaś zasłoniętą a na głowie blond perukę, musiałaś tak chodzić, bo inaczej nie mogłabyś się spotykać ze sowim chłopakiem. 

Sidzicie przy kominku, rozmawiacie ze sobą o wszystkim, co ostatnio się u was dzieje i tak ogólnie. Siedzisz Zaynowi na kolanach tulona w niego.
Ty: Zayn ja tak bardzo za Tobą tęsknie... - pojedyńcza łza spłynęła Ci po policzku.
Zayn: Skarbie ja też, brakuje mi Ciebie. To już niedługo minie!
Ty: A co jeśli wymyślą coś jeszcze tak głupiego jak to?
Zayn: Misiu ... nie! Nie pozwolę na to! To już jest przesada! To Ty jesteś moją dziewczyną a nie ona! To z Tobą codziennie powinienem chodzić na spacery, do kina i na zakupy! To Ty powinnaś być na każdym moim koncercie! Nie ma żadnego Zerrie! Jest i zawsze będzie tylko Zondon!! (brzmi trochę jak kondon ale nie mogłam nic wymyślić:D)
Ty: Ale Zayn, nie możesz im się sprzeciwiać! Wytrzymaj! Jeszcze tylko 3 dni skarbie....................................       

3 komentarze:

  1. Noo napisalas;p
    Szkoda ze takie krotkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo w końcu. mam nadzieje, że teraz bd dodawać częściej. Krótkie, ale fajne ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahah Zondon

    OdpowiedzUsuń