Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

12 stycznia 2013

Happy 20th Birthday Zayn!

Z racji tego, że dzisiaj są urodziny Zayna, dodam kilka faktów, złotych myśli i zdjęć z naszym Bad Boy'em! :D

# Zayn: One Direction jest najbardziej ekscytującą i zabawną częścią mojego życia.

# Reporter: Chłopaki, co będzie waszym następnym singlem? Zayn: Piosenka!

# Życie nie jest jak mp3, gdzie można zagrać co chcesz, lecz życie jest jak radio, gdzie trzeba się cieszyć, tym co właśnie jest odtwarzane' ~ Zayn Malik ♥

# "Niall to mój idol!" - Zayn. "O mój Boże, mój idol uważa mnie za idola!" - Niall

# Zayn gdy był mały, myślał, że numer telefonu to cena jaką trzeba zapłacić za jego używanie.

# Zayn walczy o wszystko co kocha. ~ Liam Payne.

# Harry : Widziałem Zayna, który szczotkował zęby biorąc prysznic. Zayn : To jest po prostu oszczędzanie wody i czasu.
 
 
Gify 

 Aww . ;* Ale słodkie ! 

Zayn :*

<3

haha :'D

ahh .. <3










1 komentarz: