Liczba wyświetleń :D

Obserwatorzy

13 listopada 2012

Podziękowania i krótkie imaginy :)

Na początek chciałam serdecznie wam kochani podziękować! Nasz licznik ciągle się zwiększa, obserwatorzy też :)Nie dodaję za dużo imaginów, ale wiecie .. szkoła ;( 

Specjalnie dla was imaginy ! :D 

Ja:"Mamuś,całowałam Nialla w deszczu." Mama: "JEŚLI TWÓJ PLAKAT JEST MOKRY,TWÓJ PROBLEM. NIE ZAMIERZAM KUPOWAĆ CI NOWEGO OKEY?"

Niall: Kochanie ,proszę nie rób mi tego....BŁAGAM!
Ty: Ja już mam tego dosyć ona jest ważniejsza ode mnie!
Niall:Zrozum , proszę.
Ty:Nie Niall! Wyrzucamy lodówkę!
Niall: No i gdzie zamierzasz teraz jeść?!
Ty: Nie wiem....może w Nandos ?
Niall: Kocham cię!
Ty: Ale lodówke i tak wyrzucamy.
Niall:No ok dla ciebie wszystko ,skarbie. 

 
siedzicie w salonie i ogladacie horror. harry cię ciągle tuli a lou mowi do niego " stop, i'm crying" za to harry krzyczał " no, " zayn lapczliwie jadl popcorn kłocąc się wraz z niallem o to że juz dosyć tego. liam się szykował na wyjście z dan. co chwile przychodził i się pytal czy jest okej. więc siedzicie na kanapie
ty: harry przestań idź do lou, ja sobie poradze
h: na noc?
L: serio?
ty: no t ak. *przesiadasz się* siedzisz obok nialla i zayna
z: po siema
n: popcorn jest mój
ty: spoko
wchodzi li :
li: siema , ta koszula?
z: tak
n: tak
h: tak
L: tak
ty: ochujałes? jest ohydna
li: masz racje.
*5 minut póżniej*
ty: zayn no kurde przesun się
z: nie
z: niall no idx zrób pocorn!
L: to co kochanie seks?
h: nie
L: no weż tylko raz
h: nie
ty: niall no to ty się przesun
li: ta koszula?
all: nie ty * do zayna*: skoro harry lou to ty i ja?
z: a perrie?
ty": pierdolisz *klocicie sie dalej*
all: niall ! n: co znowu ja ? ja jestem cicho! all: no ale twoję baki nie! li: ta? all: nie? ty: kurwa mac a o czym jest film?
 
 
 
Gotowałaś obiad.
L: [t.i] skarbie!
T: Tak?
L: Nie widziałaś moich żółwi?
Spojrzałaś na garnek,szybciej mieszając.
T: Eeee
L: Mmmmmm ,co tak ładnie pachnie? Co będzie na obiad misiu?
T: Żółwiowa



Zayn: Mam problem
Ty: Co się stało ?
Zayn: Twoje nazwisko...
Ty: Co z nim nie tak ?
Zayn: Trzeba je zmienić na Malik. 
all: Też tak uważamy, [t.n] jest jakieś dziwne!


 

1 komentarz: